חביתות מלאה החל מ-₪99 בחודש :) ב-12 תשלומים

למה חביתותים זה הדבר הכי טוב שיקרה לכם בשנת 2024?

חביתותים בשנת 2023, למה דווקא עכשיו כדאי שתהיה לכם כזו? למה זה הדבר הכי טוב שיקרה לכם? 
חביתותים היא המצאה שמקפלת לתוכה רק יתרונות, למעשה נהוג להגיד על המצאות טובות שהן מצליחות להביא לעולם איזו שהיא תפיסה של Win-Win  כלומר אם נבחן את כל ההמצאות המבריקות בעבר נראה שהן קיבלו את ההכרה שלהן והן נמצאות בשימוש נפוץ ונרחב בכל בית כי זה בדיוק מה שהן מביאות לעולם. קחו לדוגמא את מכשיר המיקרוגל, מכשיר שנמצא היום כמעט בכל בית, הוא מביא איתו ערך של Win-Win חזק בכך שהוא מצליח גם לחמם אוכל (בדומה לתנור רגיל) אך עם זאת הוא עושה זאת בשבריר הזמן שנדרש לתנור לחמם.
אם נסתכל על המחשב הנייד, אז יכולת ה win-win שלו מבוססת לא פחות, הוא מחשב בדיוק כמו זה השולחני רק שהוא מאפשר ניידות והפעלה מכל בית קפה.
אז איזה Win-Win יש לחביתותים? אנחנו טוענים שזה Win בחזקת 7, לא פחות ואלו הסיבות:

  1. היא עשוייה מחבית פלסטיק ממוחזרת. פלסטיק הוא אחת הבעיות הבוערות של העולם המודרני – אנחנו מייצרים טונות של פלסטיק חדש בכל יום – השפע הצרכני גורם לנו לרכוש מוצרי פלסטיק יפים ובזול. לא עובר הרבה זמן ואותו פלסטיק נזרק למטמנה הקרובה או מוצא את סופו באחד האוקיינוסים. הפלסטיק מרעיל את הסביבה ברמות שקשה לתאר.
    אנחנו בחביתותים הפכנו את החיסרון הבולט הזה ליתרון – נכון פלסטיק מזהם, ולכן אנחנו משתמשים בפלסטיק קיים. נכון הוא מתכלה בקצב איטי מאד – ולכן נוכל לגדל בו ירקות לאורך שנים רבות. אנחנו אומרים זאת ללקוחות שלנו הרבה פעמים, למעשה לא רק אתם תהנו מהירקות שתגדלו בחביתותים אלא גם הילדים, הנכדים והנינינים שלכם!
  2. היא מגלמת בתוכה בדיוק את מה שהטבע התכוון אליו. במרכזה של החביתותים ישנו קומפוסטר תולעים אדומות מובנה. אותן תולעים אדומות מפרקות שאריות אוכל מהמטבח שלנו והופכות אותן לדשן משובח המזין את הצמחים. עקרון הפעולה בחביתותים הוא מעגלי: דמיינו שאתם מגדלים בה חסה, כאשר היא יפה ומוכנה לאכילה אתם קוטפים אותה, מכינים ממנה סלט להנאת כל המשפחה. כאשר סיימתם לאכול אתם נפטרים מהשאריות לתוך קומפוסטר התולעים. התולעים בתורן מפרקות את השאריות והופכות אותן לדשן משובח שמגדל לכם את החסה הבאה. בדיוק מחזור הפירוק והצמיחה כפי שהטבע התכוון אליו (ובואו לא נשכח שפח הזבל נהיה קל יותר פתאום)
  3. בואו נדבר על טריות – מכירים את קופסאות התבלינים שאנחנו קונים בכל סופר? כן הן עשויות מפלסטיק מזהם אבל לא על כך אנחנו רוצים לשים את הדגש. נניח שקניתם קופסא כזו עם בזיליקום כי אתם מתכננים להכין פסטה לכל המשפחה לארוחת הצהריים. אז כמקובל אתם לוקחים ממנה כמה עלי בזיליקום ואת השאר מחזירים למקרר. אתם מכירים את התופעה: לאחר כמה ימים בלבד כל תוכן הקופסא משחיר ולא ראוי לשימוש. בחביתותים אין את הבעיה הזו, אתם פשוט ניגשים אליה עם מספריים וגוזמים בדיוק את הכמות הנדרשת, בלי פלסטיק נוסף, בלי לתפוס מקום במקרר ובלי לאבד חלק נכבד ממה שרכשתם.
  4. היא תופסת מעט מאד מקום – מה שהופך את חביתותים לכזה סיפור הצלחה אינו קשור בכלל באקולוגיה, הוא קשור במציאות הנדל”ן שלנו. כיום כמעט כל דירה חדשה מתוכננת עם מרפסת או גג, דירות ישנות מבצעות הליכים של הוספת מרפסת כך שכל יום שעובר, יותר ויותר בתי אב עוברים לגור בנכסים עם שטח שבו ניתן לגדל ירקות. זו גם הסיבה שהרבה אנשים בוחרים לגדל את הירקות שלהם במרפסת. חביתותים היא המוצר היחיד שמאפשר לגדל עד 70 ירקות בשטח של כחצי מ”ר מרובע. למעשה היא מחליפה שטח של 5 מ”ר שלרוב הדירות אין יכולת להשתמש לגידול ירקות.
  5. היא מגוונת ומתאימה לכל אחד – חביתותים מתאימה להרבה אנשים בגלל הגמישות שהיא מציעה. היא יכולה להגיד במגוון אופציות: חביתותים גדולה (עד 70 צמחים), חבימיני קטנה (עד 35 צמחים), מגוון של 6 צבעים מרהיבים. ניתן להשקות אותה באופן ידני או להשתמש במבחר פתרונות ההשקייה שלנו.
    ניתן לרכוש אותה מאיתנו, או לבוא ולבנות אותה בסדנה חוויתית ביחד איתנו!. ניתן לקבל איתה גם צמחים, וגם משלוח והתקנה בביתכם אם תרצו.
  6. היא מושלמת כמתנה – מכירים את האנשים האלה שמאד מחוברים לטבע? אנחנו כאלה ולא מעט פעמים מכנים אותנו “מחבקי עצים” אנחנו אוהבים את הכינוי הזה כי הוא מדוייק. הבעיה מתחילה שלאותם אנשים יש יום הולדת, נישואין או כל אירוע משמח אחר. למה אירוע משמח הוא בעיה? כי לאנשים האלה לקנות מתנה זה כמעט בלתי אפשרי, הם מפחיתי צריכה, ולקנות להם מתנה פיזית זה קצת עניין בעייתי. וזה לא מפתיע שאנשים רבים רוכשים להם חביתותים במתנה. אם הם חובבי DIY (עשה זאת בעצמך) אז אם תשלחו אותם לסדנה שלנו תוכלו לראות עד כמה הם מאושרים מכך! כך תדעו שקלעתם בול בבחירת המתנה.
  7. היא מחברת ילדים חזרה לטבע – חביתותים מחזירה לילדים בכל הארץ את הסקרנות שלהם לגבי הטבע. פתאום ולו רק לכמה רגעים הם נוטשים את המסכים וחוזרים להתרגש מהיופי של לגדל ירקות. הם מבינים את היופי של מחזור החיים, שמחים להאכיל את התולעים האדומות וזו הסיבה שחביתותים היא גם סיפור הצלחה במוסדות חינוך. אנחנו נוכחים שוב ושוב שילדים שמגדלים ירקות הם גם כאלה שאוכלים ירקות.

לסיכום, הסיבה שחביתותים היא סיפור הצלחה, שנמכרו מעל 1,800 יחידות ממנה בכל רחבי הארץ, שהיא זכתה לאהדה כוללת של כל העיתונות הכתובה ואפילו חמשת “הכרישים” לא יכלו להשאר אדישים אליה מכיוון שהיא מכילה רק יתרונות.

עגלת קניות0
There are no products in the cart!
המשך קניות
0
WhatsApp chat