חביתות מלאה החל מ-₪99 בחודש :) ב-12 תשלומים

למה עציצים נובלים במרפסת?

אתם מכירים את זה, אתם נכנסים למשתלה והכל בה יפה, ירוק, פורח ומהמם, קשה לכם לבחור את הצמח שאתם רוצים אך לבסוף אתם מוצאים את אותו צמח שיהיה פשוט מושלם במרפסת שלכם. במשתלה אורזים לכם אותו, מנקים ומגישים לכם את הצמח ואתם בהתרגשות נוסעים הביתה למקם אותו במקום הגדילה החדש שלו במרפסת שלכם.
אז לכמה ימים יש לכם נחת ממנו, אתם יושבים, שותים תה ונהנים מיופיו ומהאוירה שהוא מכניס לכם למרפסת אבל ככל שעובר הזמן חולפת איתו גם השמחה.
הצמח מתחיל להתדרדר בכל יום שעובר, ואתם נשארים עם תסכול גובר והולך. 
אז החלטנו לכתוב למה זה קורה ומה ניתן לעשות כדי להציל את הצמח היקר שלכם.

 

מה מעיק על הצמח?

הצמח היה בריא ומאושר כשהגיע אליכם, כנראה שמשהו בתנאים השתנה והופך אותו לפחות בריא ומאושר.
מה צריך לבדוק?

שמש – האם הצמח מקבל את אותה כמות שמש כפי שקיבל במשתלה? אולי חסרה לו שמש? אולי להיפך – הוא מקבל כמות שמש כפולה ממה שהורגל אליה. האם שאלתם במשתלה כמה שמש נדרשת לו? אם לא, זה זמן טוב להתקשר למשתלה ולברר.

מים – במשתלה ישנו משטר השקייה מדוייק, העובדים שם לרוב מקצוענים שיודעים כמה מים נדרשים לכל צמח בכדי לא לייבש אותו מצד אחד אך גם לא להשקות אותו יתר על המידה… כשאתם מתקשרים למשתלה, אל תשכחו לשאול גם על כך.

דישון – הצמחים במשתלה נשתלים באדמה גננית איכותית העשירה בחומרי דישון איכותיים. עם הזמן חומרי דישון אלה מתכלים והצמח מתחיל להכנס למצב שבו חסר לו מזון בכדי לקיים את עצמו. ניתן לתת לצמח דישון ע”י הוספה של קומפוסט, הומוס תולעים או דישון כימי (מומלץ רק אם לא מדובר על צמח מאכל)

מזיקים – יש לחפש מתחת לעלים ובכל מקום סימנים המעידים על המצאות מזיקים על הצמח. גם כאן מומלץ להגיע עם דוגמת עלה או צילום של המזיק למשתלה אשר תוכל לזהות את המזיק ולצייד אתכם בפתרון הדברה (אנחנו תמיד ממליצים על פתרונות הדברה אקולוגיים)

 

ואפשר פשוט להמנע מהבעיות

המוצרים שלנו בחביתותים מאפשרים לגדל עד 70 צמחים בשטח רצפה של כחצי מ”ר. כלומר בשטח שהעציץ היקר שלכם תופס הייתם יכולים למעשה לגדל גינת ירק שלמה!

בחביתותים ישנו קומפוסטר תולעים אדומות מובנה – כזה שאליו אנחנו משליכים שאריות מטבח והצמחים מקבלים דישון אורגני משובח. זו גם הסיבה שאין לנו צורך להחליף את האדמה בחביתותים. היא לא מאבדת מערכה ולהיפך, היא רק משתבחת עם הזמן!

חביתותים מונחת על סטנד יחודי עם גלגלים כך שניתן לסובב אותה כלפי השמש ולאפשר אחת לשבועיים-חודש לצמחים לקבל חשיפה אחידה יותר לשמש.

ההשקיה בחביתותים מדוייקת במיוחד אם משתמשים בפתרונות ההשקייה המעולים שלנו המונעים מצב של השקיית יתר או חסר (היא מומלצת במיוחד לכאלה הנעדרים מהבית עקב נסיעות תכופות)

כמה מילים לסיכום

פונים אלינו הרבה אנשים בחשש ואומרים “אני הורג אפילו קקטוסים!” ושואלים “האם חביתותים יכולה להתאים לי?”
אז התשובה שלנו היא שחביתותים מותאמת במיוחד להם. חביתותים יכולה לפתור להם בעיות של חשיפה לשמש, של השקייה מדוייקת, של אובדן חומרי ההזנה במצע וזו עובדה ידועה שכאשר הצמחים מקבלים את התנאים האידאליים, הם גם סובלים פחות מהתפרצות של מזיקים. כל הסיבות הנ”ל הן בדיוק הסוד להצלחה של חביתותים אצל מעל ל-1400 לקוחותינו המרוצים.

עגלת קניות0
There are no products in the cart!
המשך קניות
0
WhatsApp chat